ISPO 2018

01.02.2018

W środę 31 stycznia, zakończyły się najważniejsze dla europejskiej branży targi sportowo – outdoorowe, czyli ISPO Munich 2018. Na przestrzeni 16 hal najnowsze produkty na sezon jesień-zima 2018/2019 zaprezentowało ponad 2700 firm. Wśród nich było aż 46 producentów z Polski. Monachijskie targi przyprawiły o zawrót głowy nie tylko pod względem ilości produktów na stoiskach, przepływu informacji, ale także wydarzeń towarzyszących. Właściwie non stop odbywały się konferencje prasowe, otwarte spotkania z przedstawicielami świata sportu i sportowego biznesu, wykłady i seminaria prowadzone przez specjalistów, pokazy mody, do tego działania w przestrzeni miejskiej w ramach ISPO Munich Sports Week. Markę HMS można było zobaczyć w hali A6 na stoisku 419 o powierzchni 90 m². Odwiedzający targi mogli przekonać się jakie nowości oferowała firma z kategorii fitness i ćwiczeń siłowych. Na stoisku można było zobaczyć nowoczesne bieżnie, rowerki czy orbitreki, wspierane przez aplikacje udostępniane na urządzeniach mobilnych oraz akcesoria niezbędne w każdym klubie fitness: gumy, ekspandery, wałki, rollery, piłki, skakanki, a także wiele innych akcesorii.